5 Ιουνίου 2009

Υπάρχει ακόμα τέτοιος κόσμος;


Παρακολουθω τις τελευταίες μέρες τις συγκεντρώσεις των κομμάτων ενόψει Ευρωεκλογών και απελπίζομαι βλέποντας ένθερμους νεολαίους να χοροπηδάνε φωνάζοντας και χαζοχαρούμενους μεσήλικες να κουνάνε σημαιάκια.


Μα καλά, υπάρχει ακόμα κόσμος που τρέχει στις συγκεντρώσεις των κομμάτων; Αυτός ο κόσμος ακόμα δεν κατάλαβε τίποτε; Τι περιμένει; Σε τι ελπίζει;

Αλλά αυτός είναι ο Έλληνας: "Μια φορά στα 4 χρόνια ψηφίζει για να έχει 4 χρόνια να βρίζει... Και άντε πάλι τα ίδια.."



...κι αν είναι τυχερός, κάπου θα χωθεί για 6 μήνες.
Οπότε το βουλώνει.

UPDATE: Για τα δε αριστερά κόμματα τι να πω; Φτάσαν στο σημείο να τα παίζουν στο στοίχημα για το ποιο θα βγει τρίτο.. Μήπως να βάλω τα λεφτά μου εκεί;

3 σχόλια:

Γρηγόρης Χατζηλυμπέρης είπε...

Αγαπητέ Δημήτρη, τελικά κάθε λαός έχει τους πολιτικούς που του αξίζουν. Και αντίστροφα το επίπεδο των πολιτικών και της πολιτικής σε μια χώρα είναι ανάλογα (ευθέως) της ωριμότητας του λαού.

Αυτοί είναι οι νεοΈλληνες, τέτοιοι πολιτικοί τους αξίζουν. Θα μου πεις εσύ δεν βάζεις τον εαυτό σου μέσα? Όλοι έχουμε κάνει λάθη και έχουμε παρασυρθεί. Εγώ όμως εδώ και 2-3 χρόνια που έχω δει κάποια πράγματα και η άποψή μου σχετικά με τα πολιτιά δρώμενα έχει αποκρυσταλλωθεί, τους έχω αποστραφεί όλους. Και δεν πρόκειται παρά να ψηφίσω ΛΕΥΚΟ.

Το σκέφτηκα, το ξανασκέφτηκα, να πάω να μην πάω, να ρίξω σε κανένα μικρό κόμμα. Όμως συνταγματικά η άποψη του "κανένας δεν μου ταιριάζει, δεν με εκφράζει" αντιστοιχεί στο λευκό, άσχετα αν ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ τα λευκά πηγαίνουν καμμιά φορά υπερ του πρώτου.

Εγώ τουλάχιστον δεν θέλω να έχω ευθύνη και να αισθάνομαι τύψεις, ότι δίνω δύναμη σε φαύλους ανθρώπους, σε ανθρώπους άνευ οράματος, τεχνογνωσίας και οποιασδήποτε ηθικής, να καταστρέφουν τη ζωή, τη χώρα, τον κόσμο στον οποίο ζω.

bill είπε...

αγαπητε φιλε δυστυχως ειναι πολλοι οι μαλακες

Δημήτρης Μπουντούρης είπε...

Πρέπει να τους εξολοθρεύσουμε....;-)

O καιρός στα Τρίκαλα...